Téma: 3D vymodelovanie ucha - MůjSolidworks.cz
12. 3. 2018 v 16:40
3D vymodelovanie ucha #72136
Patrik Kubík
Účastník
3 příspěvky
Zdravíčko, som nový používateľ solidworksu (2018) a pomaly sa učím v ňom pracovať, no zasekol som sa na tomto diely s ktorým si neviem poradiť už nejakú dobu. Vedeli by ste mi poradiť poprípade mi to načrtnúť aby som sa pozrel ako na to, viem, že to ide cez 3D skicu, no jednoducho neviem ako ďalej pri určitých krokoch… Nikde som nič podobné nenašiel, tak skúšam šťastie tu.
Vďaka za všetky rady 🙂
12. 3. 2018 v 21:18
Odpověď na: 3D vymodelovanie ucha #72138
Jarda Dejmek
Účastník
350 příspěvků
Napadá mě spojenim profilů, zítra zkusim. Ale na praci s plechama nejsem odborník, tak treba nekdo poradí neco lepsiho..
13. 3. 2018 v 7:08
Odpověď na: 3D vymodelovanie ucha #72139
Patrik Kubík
Účastník
3 příspěvky
Ďakujem, teraz sa prví krát stretávam s niečím čo treba nie je pre niekoho zložité, no keď to máš robiť prvý krát, tak je to boj…
13. 3. 2018 v 9:12
Odpověď na: 3D vymodelovanie ucha #72141
Jarda Dejmek
Účastník
350 příspěvků
jo, jak jsem říkal, spojením profilů. Udělat skicu spodního okraje, odsazenou rovinu horního (0 80mm), na ní skicu horního, dát plechový dál, spojení profilů, zadat správnou tl. a je to. (sw2016)
13. 3. 2018 v 11:00
Odpověď na: 3D vymodelovanie ucha #72143
Patrik Kubík
Účastník
3 příspěvky
Veľmi pekne ďakujem, veľmi ste mi pomohli, teraz už keď to vidím, nebolo to nejako zložité. Tak ešte raz ďakujem.
Odpověď na téma
Nejnovější články
-
O školy v SolidVision pečuje nová EDU manažerka Martina Vrbová
-
SolidVision zve zástupce škol na tradiční EDU konferenci
-
Zúčastněte se největší české události o 3D tisku
-
Model Mania 2024: Změna návrhu #2
-
Model Mania 2024: Změna návrhu #1
-
Model Mania 2024: Postup modelování #3
-
Postup modelování příruby #5
-
Postup modelování příruby #4
-
Model Mania 2024: Postup modelování #2
-
Postup modelování příruby #3
Přidávat odpovědi k tématu mohou pouze přihlášení uživatelé.
Chcete-li napsat odpověď, přihlaste se nebo se zaregistrujte.