Téma: Aktualizace SW2016 - MůjSolidworks.cz

Autor
Příspěvky

9. 8. 2017 v 10:17

Aktualizace SW2016 #70166

Hanzis
Účastník
4 příspěvky

Dobrý den, používám aktuálně SW2016 SP0,1. Loni v tuto dobu jsme ukončili podporu, tudíž chápu nemám nárok na aktualizaci na SW2017, ale zajímá mne zda i po ukončení podpory mám nárok na aktualizace pro solidworks2016. Když chci nainstalovat aktualizaci ozve se mi hláška, kterou dávám do přílohy.

Všem moc děkuji za odpověď.

Přílohy

9. 8. 2017 v 10:40

Odpověď na: Aktualizace SW2016 #70168

pepe
Účastník
682 příspěvků

Pokud potřebuješ vyšší SP, musíš kontaktovat prodejce SolidWorks. Bez údržby ze serverů SoldiWorks nic nestáhneš. Naše podpora u SolidVision nám pošle odkaz na verzi i SP, který si usmyslíme 🙂 Posílají to jako ISO obraz původního instalačního DVD.

9. 8. 2017 v 11:57

Odpověď na: Aktualizace SW2016 #70170

Hanzis
Účastník
4 příspěvky

Děkuji za radu. Již komunikuji s podporou.

9. 8. 2017 v 12:24

Odpověď na: Aktualizace SW2016 #70171

Jarda Dejmek
Účastník
350 příspěvků

Podle mě to nejde. ne? Já Mám SP 2.0., zkoušel jsem 3.0. (instalační soubor jsem měl na disku) a napsalo mi to, že na to nemám nárok..

9. 8. 2017 v 12:34

Odpověď na: Aktualizace SW2016 #70172

Tomáš
Účastník
157 příspěvků

Myslím že stále platí ten hnus že service pack který vyjde po datu ukončení placené podpory je ten na který už prostě nemáš nárok. A toto je prostě sviňárna………..

 

9. 8. 2017 v 12:55

Odpověď na: Aktualizace SW2016 #70173

Jarda Dejmek
Účastník
350 příspěvků

jo, po koupi je asi dva, tři měsíce nárok na upgrade SP  pak už má člověk smůlu.

Mezi verzema bych to pochopil, ale tohle je … vždyt už v názvu je, že to je service pack, takže by to podle mě mělo být zdarma

11. 8. 2017 v 7:28

Odpověď na: Aktualizace SW2016 #70183

Hanzis
Účastník
4 příspěvky

Myslím že stále platí ten hnus že service pack který vyjde po datu ukončení placené podpory je ten na který už prostě nemáš nárok. A toto je prostě sviňárna………..

To je pravda, stále to tak je. Prodejce mi sdělil že jsem podporu ukončil ještě před vydáním SP5 tudíž jsem dostal o číslo nižší SP.

Všem děkuji za rady.

11. 8. 2017 v 9:49

Odpověď na: Aktualizace SW2016 #70184

Jarda Dejmek
Účastník
350 příspěvků

je to škoda, třeba u VariCadu jsem měl právě nárok na ty opravný balíčky. Na novou verzi samozřejmě ne. A platit si podporu, to je pro mě jako soukromníka trochu moc 😀 Lepší si jednou za pár roků koupit novou verzi a vyjde to levněji..

11. 8. 2017 v 12:49

Odpověď na: Aktualizace SW2016 #70185

M – by stacilo
Účastník
352 příspěvků

nevím, školy nemám, ale přijde mi to tak, že tak za pět let v podpoře zaplatíš novou verzi. Takže jestli s jednou verzí vydržíš déle, pak ano, vyjde tě to levněji.

21. 8. 2017 v 16:01

Odpověď na: Aktualizace SW2016 #70340

pepe
Účastník
682 příspěvků

Mám ten pocit, že v případě řešení kritických chyb máš nárok na jakýkoliv servicepack v rámci dané verze solidu. Musí se to ale vše administrativně řešit s podporou, osobní zkušenost s tím nemám.

Odpověď na téma

Reklama

Reklama