Téma: Autor – nastavení autora pro kusovník - MůjSolidworks.cz
25. 5. 2011 v 11:45
Autor – nastavení autora pro kusovník #51966
Jendix
Člen
42 příspěvků
Ahoj, jsem v solidworks trochu nováček. Resp. co se modelování týče mám poměrně dobré zkušenosti. Horší je to s různýma uživ. nastaveníma. Navíc pracuju v jedné firmě, kde jsem první konstrukter v Solidworks. Potřeboval bych vědět, jak se nastaví v nastavení jméno autora, tak aby bylo automaticky použito pro razítko. Vím že to jde natvrdo v šabloně, neexistuje ale něco elegantnějšího? V inventoru to šlo nastavit v nastavení.
Jde mi i to že do budoucna bych chtěl mít všechny šablony na serveru pro všechny konstruktery a pokud bude nastveno jméno natvrdo, každý bude muset mít své šablony.
Jako další mne zajímá, v invetoru šli promítnou základní roviny tak že se k nim nechali navazovat i vazby, v solidworks to jde pouze k počátku. Je tu nějaká možnost?
ps: jen pro objasnění, v solidworks jsem pracoval dříve s verzí 2007, nyní mám 2010. navíc jsem mezitím poměrně dlouho pracoval s inventorem a unigraphics.
25. 5. 2011 v 15:28
Re:Re: Autor – nastavení autora pro kusovník #54301
.rf.
Účastník
423 příspěvků
Je možné nastavit jméno uživatele, který dokument naposledy uložil (SW-LastSavedBy). Toto jméno je shodné se jménem systémového uživatelského účtu.
Roviny počátku nemusíte promítat. Pokud vytváříte skicu, myslím že počátek postačí. Pokud si ve skice s počátkem nevystačíte, můžete roviny zobrazit. Ve vazbách sestavy jdou roviny vybrat ukázaním.
26. 5. 2011 v 6:50
Re:Re: Autor – nastavení autora pro kusovník #54302
.rf.
Účastník
423 příspěvků
Jen pro upřesnění:
V šabloně výkresu mám uživatelskou vlastnost ‚Kreslil‘, tato vlastnost má hodnotu $PRP:“SW-Last Saved By“. V rohovém razítku mám text s odkazem na vlastnost ‚Kreslil‘.
Mohl bych vložit definici $PRP:“SW-Last Saved By“ rovnou do rohového razítka. Takhle mám ale možnost v případě potřeby jméno ručně upravit v uživatelských vlastnostech.
27. 5. 2011 v 8:50