Téma: Instalace - MůjSolidworks.cz

Autor
Příspěvky

3. 12. 2017 v 15:40

Instalace #71181

Pavel Kafka
Účastník
2 příspěvky

Dobrý den,

potřeboval bych pomoct s instalací solidworks 2016. Studuji na VUT v Brně a na našich stránkách máme zdarma k dispozici program solidworks.

Samotný problém se týká instalace, která nejspíš neproběhla jak měla. Průběh instalace ani možnost vybrání cíle instalace nebyla vidět a od té doby vyskakuje okno instalace části  solidworks pdm client, který i když zadám složku ve které se nachází, nemůže nainstalovat pdm clienta. Instalace mi dělá problém s celým počítačem (pořád vyskakuje instalace a nejde ukončit). Nevěděl by někdo, prosím, informace k vyřešení?
Děkuji

3. 12. 2017 v 18:47

Odpověď na: Instalace #71184

Jarda Dejmek
Účastník
345 příspěvků

na jaké WIN to instaluješ? Já mám taky 2016, měl jsem ho na WIN 10 a teď jsem musel udělat downgrade na WIN 7 (oboje PRO). Instalace běží v závislosti na PC nějakou dobu (na mém PC tak 5 minut, nedávno jsem ho instaloval na jiný, tam to trvalo tak 20). Při instalaci vidíš na obrazovce okno s pruhem, který stav ukazuje v %how-to-install-the-SOLIDWORKS-snl-manager-4

3. 12. 2017 v 19:23

Odpověď na: Instalace #71186

Pavel Kafka
Účastník
2 příspěvky

Instaluji to na windows 10. Mě právě že při instalaci žádné okno nevyskočilo. Ani to nechtělo zvolit cestu. Až další den co jsem zapl počítač mi to začalo vyhazovat hlášení, které nevím jestli bylo přidáno k mému dotazu.

Přílohy

4. 12. 2017 v 8:02

Odpověď na: Instalace #71188

QBczech
Účastník
294 příspěvků

Ahoj a odkud to stahuješ/instaluješ? Zmínil jsi že to stahuješ z vašeho webu? Zaměřil bych se na ten zdroj. Jakou to má velikost? Jak to vypadá když to spustíš? Umožní ti to zadat sériové číslo?

PDM Client je jen doplněk ale v základní studentské verzi se tuším neinstaluje.

4. 12. 2017 v 8:27

Odpověď na: Instalace #71193

pepe
Účastník
682 příspěvků