Téma: ROVINY - MůjSolidworks.cz
25. 11. 2010 v 9:07
ROVINY #51886
Anonymous
Člen
318 příspěvků
Čest modelování
nemáte někdo šikovnou radu jak při tvorbě roviny určit ne která straně je kladná a na které je záporná
otáčení o 180 pomocí skici je na 2 věci
3. 3. 2011 v 15:08
Re:Re: ROVINY #54066
.rf.
Účastník
423 příspěvků
Myslím že je možné otočit normálu roviny při kliknutí pravým tlačítkem na danou rovinu.
10. 3. 2011 v 15:23
Re:Re: ROVINY #54068
rizo
Člen
9 příspěvků
klikám pravým tlačítkem na rovinu až mě bolí prst a v SW2009 mi to mjožnots otočení roviny nějak nedává 🙁
11. 3. 2011 v 6:26
Re:Re: ROVINY #54063
.rf.
Účastník
423 příspěvků
Tak beru zpět. Chtěl jsem to vyzkoušet a možnost změny normály jsem nenašel. Vycházel jsem z toho, že to bude podobné jako u Inventoru.
11. 3. 2011 v 11:02
Re:Re: ROVINY #54064
rhinos
Člen
35 příspěvků
jeste jednou se zeptam:
a k cemu ti to je?
Napriklad pro vytvoreni filletu si „normaly“ muzes otacet v ramci definice toho filletu.
11. 3. 2011 v 14:43
Re:Re: ROVINY #54065
rizo
Člen
9 příspěvků
Je třeba rozdíl zda kreslím čáru z leva do prava a naopak a i rovina má 2 strany + a – . a od toho se odvíjí pár dalších věcí
20. 9. 2011 v 14:02
Re:Re: ROVINY #54069
rizo
Člen
9 příspěvků
HEEELP
neříkejte mi, že to prostě nejde
20. 9. 2011 v 19:38
Re:Re: ROVINY #54070
kocour
Účastník
28 příspěvků
Taky by mě zajímal smysl tohoto označení pro roviny – pokud potřebuji kreslit na „druhou“ stranu tak to vidím, případně si upravím pohled.
6. 11. 2011 v 20:33
Re:Re: ROVINY #54071
tomatom
Účastník
63 příspěvků
No ono je problem i ten pohled dobre nastavit zatim se mi nepodarilo otocit model tak abych ho otocil dle mich predstav zlaty proe tam sem si zadal kam ktera strana ma smerovat v SW jsem nasel jen ktera ma jit napr. nahoru a ktera ma byt rovnobezne s monitorem
21. 3. 2012 v 20:52
Re:Re: ROVINY #54073
danny.slavik
Účastník
27 příspěvků
Ctrl+8 jednou až dvakrát
26. 7. 2012 v 19:33
Re:Re: ROVINY #54075
Anonymní uživatel
Neaktivní
1 příspěvek
K tomu natočeniu modelu resp. pohľadu.
1. vyberiem plochu ktorá má byť „FRONT“ (na ktorú sa budem pozerať kolmo na monitore)
2. stlačím CTRL (držím)
3. vyberiem plochu kolmú na predchádzajúcu vybranú rovinu tj. „TOP“
4. pustím CTRL
5. kliknem na ikonu „Normal To“ – to je tá šipka kolmá na rovinu, neviem ako je to česky označené. ak kliknem na ikonu znovu model a otočí o 180 stupňov
Čo sa týka tých kladných a záporných strán a smerov, to by aj mňa zaujímalo. Veru zlatý creo 🙂
Odpověď na téma
Nejnovější články
-
O školy v SolidVision pečuje nová EDU manažerka Martina Vrbová
-
SolidVision zve zástupce škol na tradiční EDU konferenci
-
Zúčastněte se největší české události o 3D tisku
-
Model Mania 2024: Změna návrhu #2
-
Model Mania 2024: Změna návrhu #1
-
Model Mania 2024: Postup modelování #3
-
Postup modelování příruby #5
-
Postup modelování příruby #4
-
Model Mania 2024: Postup modelování #2
-
Postup modelování příruby #3
Přidávat odpovědi k tématu mohou pouze přihlášení uživatelé.
Chcete-li napsat odpověď, přihlaste se nebo se zaregistrujte.