Téma: Rozvin válce – otvory - MůjSolidworks.cz
8. 1. 2016 v 18:44
Rozvin válce – otvory #62495
Petr J.
Účastník
7 příspěvků
Zdravím,
v práci potřebuji vytvářet podklady pro pálení laserem. Jedná se o válce se zapertlovanými hranami. To už jsem tak nějak vymodeloval, viz příloha. Potřebuji ale do toho válce ještě dělat otvory a pokud jen vytvořím nějakou referenční rovinu a odeberu otvor vysunutím, tak se mi do rozvinutého tvaru už nepromítá. Co dělám špatně? V SW jsem začátečník a mám verzi 2015 Standard
11. 1. 2016 v 8:44
Odpověď na: Rozvin válce – otvory #62560
pepe
Účastník
682 příspěvků
Ahoj,
je to omezení prvku Tažený lem, rozvinout i s otvory to umí až 2016
11. 1. 2016 v 13:39
Odpověď na: Rozvin válce – otvory #62569
Petr J.
Účastník
7 příspěvků
Aj, tak to je špatné 🙁 A není nějaký nápad jak to provést v 2015? Napadá mě to nějak udělat z více částí a ty tažené lemy tam přidat dodatečně.
12. 1. 2016 v 11:54
Odpověď na: Rozvin válce – otvory #62580
Petr J.
Účastník
7 příspěvků
Budiž, v rámci podpory jsme na to měli nárok, takže díry mi už jdou 🙂
12. 1. 2016 v 15:14
Odpověď na: Rozvin válce – otvory #62586
Petr J.
Účastník
7 příspěvků
Tak mám ještě jeden problém pane:
Nedaří se mi na hranu u rozříznutí přidat další pertl – jde tam sice přidat lem z hrany ale neprojevuje se na rozvinu… Potřebuji tam udělat ještě „zavření“ těch rovných hran dovnitř, stejně jako po celém obvodu – viz ten červený obdélník. Potřebuji cca 10mm přeložit zpátky, tak, aby tam zůstala 2mm mezera.
13. 1. 2016 v 9:26
Odpověď na: Rozvin válce – otvory #62591
pepe
Účastník
682 příspěvků
Ajajaj, kolego 🙂
Mám ten pocit, že chceš po SolidWorks příliš a narážíš na jeho omezení… 🙂
Zkus se ale mrknout na model v příloze, do rozvinu jsem ručně dodělal to, co potřebuješ vyrobit.. Ve chvíli, kdy narazíš na takové omezení, to prostě musíš nějak obejít, lepší způsob neznám, snad někdo jiný tady na fóru..
12. 2. 2016 v 14:17
Odpověď na: Rozvin válce – otvory #63024
Petr J.
Účastník
7 příspěvků