Téma: Svinutí plechové tabule v trubku - MůjSolidworks.cz

Autor
Příspěvky

27. 5. 2011 v 14:23

Svinutí plechové tabule v trubku #51969

Jendix
Člen
42 příspěvků

Ahoj, řešim následující problém, mám tabuli pelchu ve kterou jsou vypáleny otvory a potřebuju jí zkroužit do trubkového tvaru určitého vnitřního průměru. V solidworksu jsem poměrně nováček, proto se s tim peklim dneska celej den, nejhorší je že neni pořádně koho se zeptat. :-(. Jen pro doplnění k příloze, trubka má mít vnitřní průměr 1284mm. Předem díky za rady.

Ještě se zeptám, nepřišel jsem na to jak, ale jde upravovat rozvin? Resp. mohu do rozvinu dělat např. díry. Jde mi hlavně o to, že geometricky přesnější potřebuju potom ten rozvin, z důvodu pálení

Přílohy

28. 5. 2011 v 19:57

Re:Re: Svinutí plechové tabule v trubku #54316

MAD_BOXs
Účastník
88 příspěvků

Jdi na to obráceně. Nejprv udělej plechové spojení dvou profilu. Nakresli dvě souběžné roviny kružnice, ty v jednom místě udělej přerušené, pak dej plechové spojení profilů. Potom rozvin a na něj nakresli ty díry. Nebo ty díry přímo na ten svinutej díl a v rozvinu ti to potom vyjde na DXF pro pálení.

28. 5. 2011 v 22:16

Re:Re: Svinutí plechové tabule v trubku #54317

Jendix
Člen
42 příspěvků

@MAD_BOXs wrote:

Jdi na to obráceně. Nejprv udělej plechové spojení dvou profilu. Nakresli dvě souběžné roviny kružnice, ty v jednom místě udělej přerušené, pak dej plechové spojení profilů. Potom rozvin a na něj nakresli ty díry. Nebo ty díry přímo na ten svinutej díl a v rozvinu ti to potom vyjde na DXF pro pálení.

no jasný.. to je řešení.. ale takový přechodný.. možnost editace a dělání děr do rozvinu asni není co? protože to by bylo vůbec nejlepší.. já potřebuju ten díl pro další práci a návaznost sestavy.. proto bych tu díru raději měl tak jak říkám..

29. 5. 2011 v 8:12

Re:Re: Svinutí plechové tabule v trubku #54318

MAD_BOXs
Účastník
88 příspěvků

Právě, že v rozvinu můžeš ty díry dělat.

29. 5. 2011 v 9:25