Téma: Zkušenosti s podporou Solidworks - MůjSolidworks.cz
15. 2. 2018 v 10:42
Zkušenosti s podporou Solidworks #71825
rekkon
Účastník
10 příspěvků
Ahoj,
chtěl bych se zeptat na Vaše zkušenosti s podporou Solidworks. Už pracujeme v SW cca 12 let a cca 8 let platíme Subscribtion. Konstrukce nás živí a tak investujeme do HW nemalé částky aby HW byl kompatibilní s požadavky SW. Snažíme se upozorňovat na problémy a podporu využívat, ale přijde nám, že s jejich řešením to ze strany Solidworks pokulhává. Začínáme být alergičtí na odpovědi typu „Zkuste opravit instalaci Solidworks“; Zkuste čistou instalaci Windows, „Zkuste jiný ovladač grafické karty“ a nejvíc asi na hlášku „Problém nahlásíme“ – protože nám přijde, že to je ze strany podpory to znamená něco jako asi „Njn, už neotravuj stejně se s tím nic neudělá“. Jen čekáme na to až nám někdo z podpory řekne „Zkuste jiný software“. 🙂 🙂 Hlavně že se do SW cpou další pro strojní konstrukci skoro nepoužitelné funkce (Costing atp) namísto toho aby se zapracovalo na stabilitě SW. 🙂 Dejte mi prosím vědět jaké jsou vaše zkušenosti, chtěl bych vědět zda je situace jinde podobná nebo mám jen moc velké nároky – chtít za docela dost peněz něco co funguje a když to nefunguje tak se to opraví. 🙂
Díky za Vaše názory.
15. 2. 2018 v 10:52
Odpověď na: Zkušenosti s podporou Solidworks #71826
Tomáš
Účastník
157 příspěvků
Jako bych to psal já….
15. 2. 2018 v 11:10
Odpověď na: Zkušenosti s podporou Solidworks #71827
Lukáš Kantor
Účastník
62 příspěvků
Já moc podporuji nevyužívám.
Šéfík o tom básnil, že s každou volovinou at je otravuji(že za ty prachy by měli ruce líbat…), ale řešil jsem s něma až krizovky, kdy mi pořád padal model, který jsem nutně potřeboval apod. Ale to bylo za 2 roky co dělám v SW tak 3x.
Nemohu právě srovnávat s konkurenčními programy … Takže můj názor ne neutrální.
15. 2. 2018 v 15:00
Odpověď na: Zkušenosti s podporou Solidworks #71841
Marek Pagáč
Moderátor
14 příspěvků
Dobrý den. Z pozice šéfredaktora portálu Mujsolidworks.cz bych si dovolil upozornit na to, že by bylo vhodné uvádět, kdo je poskytovatelem technické podpory. Prodej SolidWorksu a technickou podporu v Česku poskytuje několik firem. Zkušenosti s technickou podporou proto mohou být různé s ohledem na jejich poskytovatele. Chci tím říci, že byste neměl házet všechny do jednoho pytle.
15. 2. 2018 v 18:44
Odpověď na: Zkušenosti s podporou Solidworks #71846
Tomáš
Účastník
157 příspěvků
Dobrý den.
Máte pravdu, omlouvám se.
My máme SW od 3E Praha a s podporou nejsem spokojený.
16. 2. 2018 v 12:54
Odpověď na: Zkušenosti s podporou Solidworks #71856
pepe
Účastník
682 příspěvků
My máme podporu u Solidvision, pokud se budeme bavit konkrétně o podpoře Solidworks, jsem spokojený, někdy více, někdy méně, ale jsem 🙂 V některých případech ani podpora neumí zázraky a pokud se jedná o chybu, nic víc, než report vývojářům pro nás asi udělat nemůžou. V případě chyb se nám ale vždy snaží poskytnout nějaký způsob, jak chybu obejít a dokončit, co potřebuji.
Vždycky když mi řekli, že budou problém reportovat, přišlo mi v případě vyřešené chyby i upozornění přímo od Solidworks, že chyba, se kterou jsem měl problém a upozornil na ni, je vyřešena ve verzi xx servicepack yy 🙂
17. 2. 2018 v 10:34
Odpověď na: Zkušenosti s podporou Solidworks #71877
Jarda Dejmek
Účastník
350 příspěvků
Ahoj, kolik se teď cca pohybuje podpora? Hoďte mi to klidně do PMky.Dík
17. 2. 2018 v 14:54
Odpověď na: Zkušenosti s podporou Solidworks #71879
Tomáš
Účastník
157 příspěvků
U verze Profesional je to 45 – 55 tis. ročně za podporu + nárok na nové verze.
18. 2. 2018 v 12:18
Odpověď na: Zkušenosti s podporou Solidworks #71883
Tomáš Jančich
Účastník
6 příspěvků
První rok po zakoupení licence jsem si podporu předplatil a využil ji 3x což je k ceně dost neúměrné takže v tom nepokračuji. Licenci mám od SolidVision a po vznesení požadavku byla odezva do cca 3hod. Nyní jsem byl podpory nucen využít znovu viz http://www.mujsolidworks.cz/forum/topic/nezobrazuje-se-okno-vycisteni-dwgdxf/ a odezva byla cca do jednoho dne bez předplacení. Pro mě dostačující…
18. 2. 2018 v 13:15
Odpověď na: Zkušenosti s podporou Solidworks #71885
Jarda Dejmek
Účastník
350 příspěvků
Jak jsem tady někde psal, taky si ji neplatim. Potřeboval jsem pomoc, protože tam nastal nějaký problém při instalaci. Poprvé mě poradili, po druhý že si musím něco jednorázově zaplatit (nebyla to podpora na rok ale jen nějaká malá jednorázová částka)..
7. 2. 2020 v 10:04
Odpověď na: Zkušenosti s podporou Solidworks #78374
Lukáš Kantor
Účastník
62 příspěvků
Zdravím,
Já ti povím mou zkušenost.
Máme SW od roku 2012, sub. jsme platili asi od 2016 kdy jsme koupili tuhle verzi, do roku 2017 kdy začali zdražovat.
Problém jsem měl 2x a to typu, že je to softwarová chyba a musím počkat na nový SP. Jinak, že mi padal model atd opět výmluvy. Opravdu doporučuji předplatné zrušit a navštěvovat odborná zahraniční fora kde Vám poradí…
A ted popíšu situaci ve které jsem.
Mám 2017 SP01-SP03.
V SP 01 je bug v simulaci, který špatně počítá metodu vzpěr. Dobrá nainstaluji si SP03 kde je bug vzpěr opravený ale opět nefungují rovnice, které používám denodenně. Oprava samozřejmě typu „nainstalujte si SP05. Jenže před touto verzí jsme předplatné zrušili.
Takže se koupil software za 250 tisíc(simulation-pouze lineární modul….), ve kterém je bug tudiž nefunguje správně. Vyřešit ho má oprava, kterou si musím vlastně zaplatit…(obnovte si předplatné..haha.)
No nic. Firma odepsala nefunkční software a koupili jsme konkurenční, který je stejně násobně výkonější.
Je vtipné, že některé bugy se objevují neustále takže občas mi to příjde, že je snad záměrně vytvářejí abychom si stahovali nové SP… ale to je už jen má konspirace.
Jinak pokud nejste předplatitel, tak jste pro ně nic. Už mi ani neodpovídají … (DPS software Ostrava). Skončili jsme sněma.
Ná závěr bych uzavřel tím, že SUB je k ničemu.
13. 2. 2020 v 9:39
Odpověď na: Zkušenosti s podporou Solidworks #78387
andrew
Moderátor
65 příspěvků
@darecekkk Chyby v software jsou vždy nepříjemné, obzvlášť když narazíš na nějakou, která je pro tebe opravdu omezující. Na druhou stranu se tomu nedá ani při nejlepší vůli zcela vyhnout; neznám software (komplexnější než kalkulačka či notepad ;-)), který by v rámci vývoje nepodléhal chybám…
Stejně tak zamrzí určitá jednostrannost a nedostatek nadhledu ve tvé argumentaci, potažmo v celém příspěvku. Píšeš, že jste „odepsali nefunkční software“. Jak nefunkční? To Simulation nešel vůbec spustit? Narazil jsi na chybu v úloze vzpěru. Ostatní úlohy byly také nefunkční? Lineární statika, únava, pohybové úlohy, kontaktní úlohy, frekvenční a teplotní analýzy, topologické úlohy, tlakové nádoby …opravdu nic z toho nefungovalo? 😉
Souhlasím, že pokud počítáš jenom úlohy vzpěru, pak to může být nepříjemné. A také se asi dají najít specializované vypočtářské nástroje jen na vzpěr, které pak mohou být i násobně rychlejší. Simulation v tomto směru nabízí naopak široké a univerzální řešení.
Z toho, co píšeš, spíš vyplývá určitá nezodpovědnost či neschopnost prodejce, který se o vás měl tehdy starat. Mimochodem, v době, kdy jste přestali platit údržby (subscriptions), tedy někdy v roce 2017, společnost DPS v Česku ještě neexistovala (snadno vidět v obchodním rejstříku). DPS jen převzalo některé zákazníky po jiném, již zaniklém prodejci.
Já osobně vidím přinejmenším několik cest, jak takovou situaci mohl tehdy váš prodejce řešit.
A také zcela nesouhlasím s tím, že údržby jsou k ničemu. Kromě nových verzí zahrnují údržby i řadu dalších služeb a benefitů (mrkni zde či zde). Mimo jiné totiž platné údržby (active subscriptions) dávají tvému prodejci možnost u vývojářů za tebe tzv. eskalovat problémy a chyby v software a tím významně zrychlit jejich opravu 🙂 … Jinak za posledních 10 let se v ČR ceníková cena údržeb nezměnila.
admin
15. 3. 2020 v 9:05
Odpověď na: Zkušenosti s podporou Solidworks #78679
Makimaki
Účastník
17 příspěvků
V roce 2019 jsem s podporou ve firmě Lanete řešil nefunkční zrcadlení sestavy, podpora dotaz poslala do Solidworksu, kde jej zadali do řešení, pak se nedělo nic další měsíce. Bohužel pak převzala zákazníky Lanete firma z Ostravy, na předchozí dotaz ohledně zrcadlení v sestavě již neodpovídali a i celkově se komunikace zhoršila. Proto nyní, když vybírám nový 3D software a rozhoduji se mezi Inventorem a Solidworksem, při podobné ceně, nárocích na HW, bude výrazně rozhodovat možná podpora. A na tento parametr při výběru drahého SW by měl nový uživatel dávat pozor také …
Odpověď na téma
Nejnovější články
-
O školy v SolidVision pečuje nová EDU manažerka Martina Vrbová
-
SolidVision zve zástupce škol na tradiční EDU konferenci
-
Zúčastněte se největší české události o 3D tisku
-
Model Mania 2024: Změna návrhu #2
-
Model Mania 2024: Změna návrhu #1
-
Model Mania 2024: Postup modelování #3
-
Postup modelování příruby #5
-
Postup modelování příruby #4
-
Model Mania 2024: Postup modelování #2
-
Postup modelování příruby #3
Přidávat odpovědi k tématu mohou pouze přihlášení uživatelé.
Chcete-li napsat odpověď, přihlaste se nebo se zaregistrujte.