m4iky8
Vytvořené odpovědi
Zobrazeno: 1 až 4 (z 4 celkem)
2. 3. 2018 v 7:32
Odpověď na: Nvidia 6600 gt #72034
m4iky8
Účastník
4 příspěvky
Vtom případě je opravdu chyba v grafické kartě. V nastavení možnost OpenGL můžeš použít pouze ve chvíli ,kdy nemáš otevřený žádný dokument v SW.
1. 3. 2018 v 7:43
Odpověď na: Nvidia 6600 gt #72027
m4iky8
Účastník
4 příspěvky
Ahoj, zkoušel sis ověřit jestli máš aktuální certifikovaný ovladač grafiky?
28. 2. 2018 v 12:41
Odpověď na: protínající se obj. tělesa #72017
m4iky8
Účastník
4 příspěvky
Záleží na tom jestli to máš jako jedno obj. tělo nebo dvě? Kdybys měl jedno tělo, tak bych použil nástroj Rozdělit a potom jak píše QBczech Kombinovat.
11. 12. 2017 v 11:52
Odpověď na: Co to znamena "tangent faces" #71203
m4iky8
Účastník
4 příspěvky
Jak píše Aleš výše tangent je tečna, tudíž tangent faces jsou tečné plochy. Výraz merge tangent faces znamená sloučení tečných ploch. Při práci s prvkem Povrch spojený z profilů (lofted surfaces)a zaškrtnutí tlačítka Sloučení tečných ploch(merge tangent faces) způsobí, že v případě tečnosti profilů bude ve výsledku spojení taky tečné. Můžeš to vidět například na tomto modelu:
Se zapnutým Sloučením tečných ploch (je vidět, že výsledná plocha je celá tečná):
A s vypnutým sloučením tečných ploch (tady vidíš ,že spojení se skládá z několika ploch a ne pouze z jedné celé tečné plochy):
Zobrazeno: 1 až 4 (z 4 celkem)
Nejnovější články
-
Zúčastněte se největší české události o 3D tisku
-
Model Mania 2024: Změna návrhu #2
-
Model Mania 2024: Změna návrhu #1
-
Model Mania 2024: Postup modelování #3
-
Postup modelování příruby #5
-
Postup modelování příruby #4
-
Model Mania 2024: Postup modelování #2
-
Postup modelování příruby #3
-
Model Mania 2024: Postup modelování #1
-
Postup modelování příruby #2